APILO

Les alumnes i els alumnes de 4t estem participant a un concurs que implica la col·laboració de tota l’escola i el poble. Es tracta del concurs APILO.

Hem de recollir el màxim de quilos de piles possibles per guanyar i per això us demanem que totes les piles i bateries que tinguéssiu gastades per casa, les porteu a l’escola al nostre contenidor APILO que trobareu a l’entrada.

Per fer la màxima difusió hem fet uns cartells que podeu trobar penjats a les diferents botigues del poble. També hem fet un vídeo on ho expliquem estupendament bé.

Ajudeu-nos en la nostra missió!!!