Visitem l’ajuntament per tancar el projecte: Què tenim al nostre poble?

Ahir l’alumnat de 2n va visitar l’ajuntament de Flix com a tancament de projecte.

Anteriorment, els xiquets i xiquetes de segon havien après els serveis que tenen al poble i a partir d’aquí, vam detectar alguns que caldria adaptar per a persones amb cadira de rodes. En relació amb aquest últim punt, vam tenir la visita de la mare del Nicolai, un nen que necessita cadira de rodes. Els seus pares són Flix, però ara resideixen a Reus i sovint visiten el poble. Aquesta visita va ajudar a conscienciar-nos sobre les dificultats que té a l’hora de realitzar algunes activitats com ara anar al parc.

Després de fer una enquesta a l’escola ens vam adonar que el parc més visitat al poble és el de Plaça de la Pau, però no hi ha cap element lúdic adaptat. Així que vam decidir que el millor era fer una proposta a l’ajuntament del que creiem que podria ajudar al Parc de la Plaça de la Pau a ser més inclusiu.

Durant la visita a l’ajuntament hem tingut l’oportunitat  de llegir a la regidora d’Educació i a l’arquitecta les cartes que hem escrit així com les propostes de millora.