Consell Escolar Municipal

Benvolgudes famílies, el passat 14 de juny es va celebrar a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Flix el Consell Escolar Municipal per tal de realitzar balanç d’aquest curs 2021-22, escollir els dies de lliure disposició i recuperar un espai i temps per desenvolupar el projecte Educació 360 entre els centres educatius municipals i l’Ajuntament.

Després de realitzar el balanç del curs 2021-22 els cinc centres: Institut de Flix, Escola d’Infantil i Primària, Llar d’Infants, Escola de Música i Camp d’Aprenentatge amb les sensacions similars sobre com s’ha desenvolupat aquest curs (molt dur degut a les mesures COVID, gestió dels casos, burocràcia i assumptes sobrevinguts al dia a dia dels centres: revisió de plans, sentències judicials, entre altres…).

Els dies festius de lliure disposició queden de la següent manera després d’aprovar-los per unanimitat:

• Dilluns 31 d’octubre
  • Dimecres 7 de desembre
  • Divendres 9 de desembre
  • Divendres 20 de gener
  • Dilluns 20 de febrer
  • Dimarts 11 d’abril

Comentar que al curs vinent són 6 dies festius perquè 4 són deguts als dies lectius que pertoca per llei i 2 perquè els dies de festa local són al més d’agost i per tant, s’han de col·locar al llarg del curs. Aquests dies també s’acorden amb els centres del nostre entorn per tal de tenir dies similars per l’alumnat de l’Institut de Flix.

Seguim!