Finalistes al Concurs x(P)erimenta

Benvolgudes famílies, el passat 15 de juny un grup d’alumnes de cinquè acompanyades per la seva tutora Remei estaven convocats al Campus Universitari de la UPC a Barcelona per l’entrega de premis del concurs de vídeos d’experiments organitzats per la Federació Catalana de Recerca i Innovació i la Societat Catalana de Comunicació Científica.

El vídeo presentat pel grup d’alumnes: Queti, Clàudia, Paula, Núria i Maria va esdevenir finalista, així com també dos grups de l’Institut de Flix. Talent flixanco demostrant el treball dels nostres centres educatius i l’alumant vers la qualitat educativa.

Enhorabona alumnat i docents que representeu amb tant èxit la nostra escola!

Agraïr també a Ercros que anys rere any ens anima a presentar-nos a aquest concurs que patrocina amb altres empreses tecnològiques.