Jornada Solidària de la nostra AFA

Benvolgudes famílies, el passat dilluns 6 de juny es va celebrar a la nostra escola una jornada solidària organitzada per la nostra AFA per recaptar diners amb l’objectiu de renovar elements lúdics pel pati de l’escola.

Es van organitzar diferents activitats amb un concert dels flixancos Es cosa de 3 inclòs!

La fideuà a càrrec del Moto Club Flix espectacular i l’arribada dels Bombers Voluntaris de Flix ens van refrescar d’allò més!

Moltíssimes gràcies a tothom per col·laborar en aquesta jornada i sobretot a la nostra AFA per fer-ho possible!

Es van recaptar 1150€ que pròximament portaran novetats al nostre pati!