Activitat solidària

Benvolgudes famílies,

Aquest matí tot l’alumnat de l’escola hem realitzat una activitat solidària d’intercentres al poble: Institut de Flix, Jeroni de Moragas i la nostra escola.

Aquesta activitat s’ha organitzat per col·laborar en la recaptació de fons que organitza la ONG Save the Children en motiu de la devastació causada pels terratrèmols de Siria i Turquia.

L’activitat ha consistit en una sèrie de jocs que l’alumnat 1r i 2n de la ESO de l’institut ha preparat per a tots els nens i les nenes de la nostra escola. També hi han participat els alumnes de l’Escola Jeroni de Moragas de Móra d’Ebre.
Hem recaptat 592,57 euros! Moltes gràcies a tothom que ha col·laborat!

Aquí podeu veure una mostra de tot el que hem fet: