D’EXCURSIÓ A LA CIRCOTECA

El passat dijous dia 30 de març, la comunitat de mitjans vam anar d’excursió a la ciutat de Valls.

D’entrada, l’alumnat va gaudir de la Circoteca – El circ de Valls. Allí, ens vam dividir amb 2 grups i tots vam poder experimentar les diferents activitats proposades. En finalitzar aquestes activitats, vam dinar i posteriorment, vam entrar dins la carpa del circ on el Boca i la Rita ens van fer riure molt!!!

Per continuar, vam anar caminant fins al nucli antic de Valls. Vam desenvolupar una petita gimcana on a través d’un mapa l’alumnat havia de buscar els punts indicats, llegir la informació present i enganxar l’adhesiu corresponent per emplenar el full de treball.

Finalment, amb una molt bona sensació, vam tornar a Flix!!!

A continuació, us deixem enllaçat un vídeo resum de l’excursió https://youtu.be/5Y5HzaTa8Gw