DIA DE FUTBOL

Avui 30 de març de 2023 l’alumnat de 6è hem pogut gaudir d’una jornada diferent. Us podríem explicar moltes coses sobre què hem après, sensacions i sentiments així que hem decidit fer un petit llistat d’allò que ens ha cridat més l’atenció. Dir-vos que hem començat el matí amb una xerrada sobre el futbol professional femení a càrrec de la Ivette Fabregat, mestra de l’escola i jugadora del CD Castelló femení. I gràcies a l’escola de futbol de la Joventut Esportiva de Flix, hem acabat al camp d’esports la Ventonella fent un super partit “amistós” on el resultat era el de menys.

De la xerrada ens quedem amb:

• Per raons que no entenem, les dones del món del futbol cobren menys que els homes de la mateixa categoria.
  • Quan et vols dedicar professionalment al futbol has de sacrificar moltes coses.
  • Quant tens uns objectius, t’has d’esforçar per assolir-lo. Res arriba perquè sí.
  • Si ens volem dedicar professionalment a un esport, és important tenir uns estudis completats.
  • El treball en equip, els valors i el respecte cap als altres és molt important.
  • Hem de saber perdre però també guanyar.
  • És important voler superar-te i millorar dia a dia.

Us deixem un vídeo amb les imatges de la jornada.

ALUMNAT DE 6è