Com cada any, arriba el mes de setembre i venim carregats d’il·lusions, projectes, treballs, … Aquests primers dies ens hem pogut retrobar i establir el primer contacte per poder-nos conèixer una mica millor. Els vostres fills i filles ja estan a SEGON CICLE, fent P3. Per poder esbrinar amb quin grup classe els hi havia tocat, les mestres, el primer dia , vam pensar en fer una dinàmica per poder conèixer els companys, les companyes de classe i la tutora. Vam fer una petita trobada al gimnàs de l’escola per poder explicar l’activitat i, ben aviat, van descobrir amb qui anaven i quina mestra tindrien.
En altres moments del dia, també hem estat parlant i fent alguna fitxa de com ens ha anat l’estiu, de quines coses hem fet, de quines lectures hem pogut llegir i gaudir, on hem anat de viatge, en quin moment hem gaudit més,…i, tot això, ens ha servit per conèixer-nos una mica millor. Per cert, també hem pogut capturar la foto de grup de P3A i P3B. Amb una sortim ben contents i a l’altra ben divertits!
Esperem i desitgem que tinguem un any ple d’aventures màgiques i enriquidores que ens serviran per ajudar a fer-nos una mica més grans!
Si cliqueu a la imatge podreu veure els diferents moments capturats.


