DIADA DE SANT JORDI

Els alumnes de cicle inicial hem celebrat la Diada de Sant Jordi amb un seguit d’activitats que han servit per treballar aquesta festa i el valor de la lectura.

Al matí hem començat fent una lectura de llibres. Cadascú de nosaltres ha portat un llibre que volíem recomanar als nostres companys. Durant una estona hem pogut gaudir d’aquests llibres. Més tard, hem anat fins al bosquet a fer una gimcana de Sant Jordi. Hem fet vuit proves diferents: representacions de la llegenda, poemes de Sant Jordi, ens hem pintat de cavallers, roses i dracs, hem olorat les flaires del Drac i les de la Rosa, ens hem creat un punt de llibre i hem fet jocs de moviment tot corrent a la recerca del mocador de la princesa o tot fent un torneig de cavallers.

A la tarda hem visitat l’exposició dels llibres que hem elaborat els alumnes de tota l’escola. També hem pogut fer una mirada a la parada de llibres que hem comprat per les diferents classes.

Ha estat una jornada ben especial!

Si voleu veure les fotografies de 1r feu clic sobre Sant Jordi. Si voleu veure les de 2n feu clic sobre Santa Jordina!