CONTE DE SANT JORDI: “LES AVENTURES D’EN PATUFET”

Benvolgudes famílies,

Com cada any, unes setmanes abans de la festa de Sant Jordi, els alumnes més petits de l’escola hem estat enfeinats elaborant el nostre conte de Sant Jordi. Un conte encadenat, l’argument del qual ha anat passant de classe en classe, de manera que la història s’ha anat teixint mica en mica fins el resultat final, un conte molt bonic i vistós, que esperem que us agradi molt!

Podeu clicar el “play” per veure el conte, les imatges aniran passant a poc a poc. Al final de la presentació us expliquem una mica com l’hem anat creant i a partir de quines idees!!!