Colònies Cantonigròs

Dijous i divendres vam estar compartint grans moments de colònies: els nervis del matí, acomiadar-nos dels pares i germans, compartir àpats amb els companys, preparar-nos les habitacions, fer el llit que no és tan fàcil com ens semblava, endreçar la roba i preparar el pijama, instal·lar-nos a la que serà la nostra casa per un parell de dies, parar taula, recollir i netejar després de dinar, passejar pel bosc tot gaudint de les plantes, el so dels ocells i escoltar les històries que ens expliquen els monitors, fer jocs per l’exterior quan ja tot és fosc, conèixer el drac Menjalletres, passar una nit fora de casa amb els companys amb qui compartim tantes estones, adormir-nos escoltant les campanes, despertar-nos ben d’hora, deixar les habitacions ben endreçades, superar diverses proves ben divertides i tenir estones lliures per jugar a futbol, construir cabanes, pujar a l’escenari i fer un ball, saltar a corda i sobretot, sobretot, GAUDIR DE TOTS NOSALTRES!

Les mestres estem molt orgulloses de tots vosaltres. Sou fantàstics!

Si feu clic sobre la casa podreu veure un petit vídeo amb el recull de fotografies. Esperem que us agradi!

Aquí us deixem l’enllaç de les fotos.