SANT JORDI

Avui hem celebrat SANT JORDI a l’escola!

Tot el dia ha estat ple d’actes per a tots els alumnes. Aquí hi trobareu un petit tastet de totes aquestes activitats!

Des de la visita a la parada de llibres que després seran per a cada classe, la visita als llibres que han elaborat tots els nens de primària i els d’educació infantil ( un únic conte), gimcana pels alumnes de cicle inicial, la representació de la llegenda de sant jordi que han fet unes actrius  molt especials pels alumnes d’educació infantil, la gimcana literària dels alumnes de cicle mitjà i superior i la celebració del certamen literari.

Cliqueu la fotografia.

IMG_1909