REPORTATGE

Avui  hem rebut la visita de dues periodistes del programa REPOR de la RTVE. Han realitzat un reportatge sobre el SAF ( Sindrome d’Alcoholisme Fetal) que es retransmetrà durant el mes de setembre. Quan ens facin arribar la data de la seva emissió us la farem saber.

Aquest programa aborda en els seus reportatges continguts socials, temes d’actualitat, situacions de la vida quotidiana…

Durant el matí han realitzat una entrevista a la mestra de la USEE, a alguns alumnes de l’escola i han fet seguiment d’un dels alumnes de la nostra escola.