CANTÀNIA 2018 “PARTÍCULES”

El passat dijous 24 de maig a les 21:00h vàrem  mostrar tot el treball fet pels alumnes durant les sessions de música al teatre Kursaal de Manresa. Vàrem interpretar, juntament amb altres escoles de la comarca, la cantata PARTÍCULES  amb lletra de Sergi Belbel i música de Lluís Vidal.

Participar en aquest projecte ens ha permès: participar en el procés d’aprenentatge d’una cantata, participar de forma conjunta amb alumnes d’ altres centres, cantar en un teatre com el Kursaal amb músics professionals en directe i viure una experiència personal compartida , a través de la música.

Felicitats a tots vosaltres pel treball fet i per l’ actuació que vareu fer al Kursaal.

Us aplaudim!!!