FLOR & ROLF IN LONDON (The Pinker Tones)

Els alumnes de 4rt ja ens estem preparant per a conèixer la Flor, en Rolf i els seus amics londinencs (l’Àlex, un nen amb síndrome de Down, la Muna, una nena refugiada siriana…).

Resultado de imagen de rolf and flor a londres
Dimarts 16 de maig anem de concert al TEATRE CONSERVATORI DE MANRESA

A través d’ un concert participatiu  els THE PINKER TONES ens presenten, en directe, una història que transmet valors com el respecte a la diversitat i la comprensió de la situació de les víctimes de catàstrofes i conflictes.

Hi haurà tots els ingredients per poder descobrir i gaudir a través de la història que se’ns narra:

• El so de l’ukelele, l’harmònica, la guitarra, la percussió i la veu com a instrument (escolta i observació de la interpretació de cada un dels instruments, així com el reconeixement del timbre de cada un d’ells).
  • Els estils musicals: el pop, el rock, el reggae, la tarantel·la i altres sonoritats.
  • El fenomen de la immigració ( relació entre les escenes i personatges que se’ns presenten al conte i el seu paral·lelisme a la vida quotidiana d’ algunes persones.)
  • Londres i la societat anglesa.

Aquesta és una de les cançons que podrem escoltar en directe.

Preparats per a l’ espectacle!!!