SORTIM A DIBUIXAR AL BOSQUET!

Ahir a la tarda, els alumnes de 4t de primària vam sortir de l’escola i vam anar al bosquet. Aprofitant el bon temps i l’entorn que tenim, vam voler sortir per fer un dibuix del paisatge. Però no va ser un dibuix qualsevol, ja que vam utilitzar la tècnica de dibuix amb carbonet.

El carbonet és una tècnica de dibuixar que potser és la més antiga, ja que en la prehistòria es van fer dibuixos amb branquillons carbonitzats de diverses plantes. El caronet és un tipus de carbó vegetal, quan s’utilitza per dibuixar es presenta, actualment, en forma de barra. Es diferencia tant del llapis com del grafit pel fet de proporcionar un pigment no gras, més brut i més difícil de retenir en el paper encara que més fàcil de difuminar i d’esborrar, és per això que es fa servir en l’estudi de llums i ombres.

Si voleu veure el resultat, veniu a l’escola el dissabte 19 de maig ja que, en motiu de la festa de primavera, exposarem els dibuixos a les nostres classes!!!

Podeu veure algunes fotos en l’enllaç següent: