7a SETMANA DELS DRETS DELS INFANTS!!!

El dia 20 de novembre és el dia internacional dels drets dels infants i, per això, avui hem anat a un trobada a Manresa on diferents escoles hem llegit un manifest sobre els principals drets que TOTS els infants haurien de tenir en el món actual.  Ha estat un matí molt entretingut fent diferents activitats. El que ha ens ha quedat clar és que TOTS ELS INFANTS TENEN DRET A UN REFUGI I A VIURE EN UN MÓN DE PAU! Per cert, al final hem cantat una cançó preciosa musicada per Oriol Barri i altres músics titulada  “Un món per a les persones”.

Aquí teniu l’enllaç per poder-la escoltar. https://www.youtube.com/watch?v=Ik9f84UM4gY

I a sota si cliqueu la imatge podreu veure les fotos

Resultat d'imatges de drets dels infants