L’hort d’ educació infantil
Avui per la tarda hem anat amb el iaio Manolo a plantar uns carbassons a la nostra jardinera. Els hem de cuidar i regar, i anar vigilant per a que es facin grans. Gràcies senyor Manolo!
L’hort d’ educació infantil Llegeix més »










