projectes

Cucs de seda

A la classe de les llunes tenim cucs de seda i és tota una gran aventura! Els hem de cuidar, hem de portar fulles de morera, netejar la seva capseta, vigilar de no fer-los mal… Els cuc ja han fet els capolls, s’han convertit en papallones i han posat ous molt, molt petits, d’on tornaran […]

Cucs de seda Llegeix més »

Polseres solidàries

La setmana passada, dijous i divendres, vam organitzar a la nostra escola una venda de polseres solidàries. Aquesta activitat està inclosa dins del nostre projecte educatiu de centre, cada curs col·laborem amb alguna entitat que tingui fins solidaris per tal de fomentar en els nostres alumnes un esperit crític davant de les diferents situacions del

Polseres solidàries Llegeix més »

La masia de Can Deu

El passat divendres els alumnes de 3r i 4t vam anar a la Masia de Can Deu. Vam fer dos tallers: els nens de 3r un per a conèixer el procés tradicional d’elaboració del pa i els de 4t un altre per a conèixer el procés tradicional d’elaboració de l’oli. Ens van explicar les feines

La masia de Can Deu Llegeix més »

Les nostres mascotes

A la classe dels Coets (P4) hem treballat les mascotes. Aquells animalets que tenim per casa i que cuidem i estimem. I ens han portat algunes d’elles per veure-les. Dos gossos, un hàmster, un peix i unes tortugues. Cal agrair a les famílies l’esforç que han fet per venir, explicar i durant una estona ser

Les nostres mascotes Llegeix més »

Collim enciams!!

ELS NENS I LES NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL HEM ANAT A L’HORT A COLLIR ENCIAMS. FA UNS MESOS QUE ELS VAM PLANTAR I ARA QUE HAN CRESCUT ELS HEM POGUT COLLIR. S’HAN FET MOLT GRANS I MACOS!!

Collim enciams!! Llegeix més »

Apadrinament a la fresca!!!

Avui hem fet un apadrinament diferent però ens ha encantat!!! Hem fet dues tasques perquè teníem molta feina: durant una estona hem estat fent les polseres solidàries, on els padrins han ajudat als fillols fent unes boniques creacions amb molts colors i ben lluents. Ens han quedat precioses!! A l’acabar hem anat a l’aula del

Apadrinament a la fresca!!! Llegeix més »

Connectem a la fresca!!

La jornada d’avui del projecte Connectem ha estat una mica especial: ens hem dividit en dos grups com sempre, però ens hem repartit l’estona per poder fer tots el mateix. Hem estat una estona a la classe fent les polseres solidàries, els Pitagòres ens han ajudat molt als triangles, i hem pogut compartir habilitats i

Connectem a la fresca!! Llegeix més »

Els aliments

Estem treballant els aliments i hem fet una activitat que ens ha agradat molt. Cada nen/a de la classe ha portat un aliment, els hem posat a una taula i hem fet parelles. Havíem de endevinar amb els ull tapats, de quin aliment es tractava, primer amb el tacte, desprès amb l’olfacte i per últim

Els aliments Llegeix més »

Les faves catalanes

Desprès de 7 mesos de treball de les faves aquesta setmana  les hem collit i quina sorpresa!!!. Hem trobat de molts colors i diferents classes: Reina mora, l’Aigua dolça, Ampostina, Morada gitana.. igual que les que vam plantar: de colors lila i verd amb diferents tonalitats i mides. Han estat set mesos de dedicació: preparació

Les faves catalanes Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut