COM ES FA EL GEL?
Aquest mes de gener estem treballant l’hivern. Dilluns tot parlant amb els nens i nenes de l’hivern, del fred i de la neu, ens vam adonar que sabíem molt poques coses de l’aigua i els canvis d’estat, així que vam decidir experimentar. Dimarts vam anar tots plegats a la nevera. Allà vam omplir uns gots […]
COM ES FA EL GEL? Llegeix més »










