Projecte dofins
A la classe de les llunes, aquest segon trimestre, hem fet un projecte per tal d’aprendre algunes coses sobre els dofins. Volíem saber com són els dofins, com neixen, què mengen, on viuen… i hem après moltes coses!!!
A la classe de les llunes, aquest segon trimestre, hem fet un projecte per tal d’aprendre algunes coses sobre els dofins. Volíem saber com són els dofins, com neixen, què mengen, on viuen… i hem après moltes coses!!!
El dimarts 7 de març hem realitzat un acte com a cloenda del projecte “Kilòmetres de Solidaritat”. Mestres, alumnes, una representant de l’AMPA i un representant de l’ONG ens hem ajuntat al pati per celebrar l’èxit dels diners recaptats gràcies a les persones que han col·laborat amb la cursa que vam realitzar el passat 22
Cloenda “Kilòmetres de Solidaritat” Llegeix més »
El passat mes de gener, vam treballar el tema dels animals (ciències naturals) fent treballs en grup. No és fàcil posar-se d´acord amb els companys moltes vegades, però el resultat ha estat molt positiu. Una vegada han estat acabats, els hem exposat a la classe. Parlar en públic imposa molt. Un altre dia ens vam
Treball cooperatiu Llegeix més »
Ahir dimecres vam celebrar la cursa Kilòmetres de solidaritat. Va ser un dia molt especial per a tota la comunitat educativa de la nostra escola. Alumnes, pares i mestres van córrer per una causa solidària amb una alegria i un entusiasme espectacular. La jornada va començar amb unes paraules de reconeixement i suport de l’alcalde
Demà dimecres 22 de febrer celebrarem la cursa Kilòmetres de solidaritat al Camp Municipal de les Fontetes. Tot l’alumnat del centre, pares i mestres participarem en aquesta cursa per recaptar diners per tal que els infants de països com Etiòpia, Níger, Burkina Faso tinguin aigua potable. l’ONG “Save the Children” serà l’encarregada de portar a terme el projecte
Kilòmetres de solidaritat Llegeix més »
Per començar el projecte de Kilòmetres de Solidaritat els alumnes de p-3, p-4 i p-5 hem explicat i treballat els contes de La granota assedegada i El camí de l’Ota. Hem parlat molt sobre la importància de l’aigua i el seu ús.
Kilòmetres de solidaritat Llegeix més »
Els nens i nenes de 1r hem anat a l’hort de l’escola. 1r A hem plantat faves i 1r B pèsols. El Sr. Manolo ens ha explicat que l’època per plantar aquestes llavors es a l’octubre, per això nosaltres no hem plantat les llavors, sinó que hem plantat el “planter” (plantes petites). Les hem regat
Plantem faves i pèsols Llegeix més »
Els alumnes de sisè hem estat treballant el sistema nerviós central i perifèric i, per finalitzar, ham realitzat un treball sobre l’encèfal i les neurones i ho hem exposat davant dels companys.
El sistema nerviós Llegeix més »
Les noies i nois de 6è hem estat estudiant els aspectes i fets més destacats de l’edat moderna, per això, hem preparat diferents escenes de teatre i ens hem posat a la pell dels personatges més destacats de l’etapa per a poder escenificar moments històrics i esdeveniments representatius de l’edat moderna.
La classe de 2n B hem rebut les visites de dos pares dels alumnes de la classe que ens han ensenyat coses dels músics. L’Héctor, el pare del Romeu, va venir amb la guitarra i ens va tocar i cantar unes cançonetes. També ens va explicar les parts que té una guitarra. El Xavi, el
Els músics de 2nB Llegeix més »