Cicle Mitjà

Aqua-lúdic

Avui ens ha tocat a nosaltres! Els nens i les nenes de 3r. A hem anat a la piscina de Can Xarau. Hem fet jocs a l’aigua i ens ho hem passat molt bé! Ha sigut molt divertit!

Aqua-lúdic Llegeix més »

LA MÀGIA DELS SUPERPODERS

Volem compartir amb vosaltres el conte guanyador del premi Pilarín Bayés de la nostra escola. Com ja us van informar en un article anterior alumnes de la nostra escola van guanyar aquest premi amb el conte “LA MÀGIA DELS SUPERPODERS”. Juntament amb d’altres contes guanyadors s’ha editat un llibre il·lustrat per la Pilarín que ja

LA MÀGIA DELS SUPERPODERS Llegeix més »

Aqua-lúdic

Els nens i les nenes de 3r. B hem anat avui a la piscina de Can Xarau a fer una activitat d’aqua-lúdic. Ha sigut molt divertit, hem fet jocs a l’aigua i desprès hem tornat cap a l’escola ben fresquets. Ens ho hem passat molt bé!!!!

Aqua-lúdic Llegeix més »

LA GEOMETRIA ENS ENVOLTA

Un dels tallers que em realitzat a CM estava dedicat a la geometria. Constava de 4 sessions que a aquestes alçades de curs ja hem realitzat els 6 grups d’alumnes. La primera sessió tenia dues parts: en una primera part, per grups, tot passejant per diferents espais de l’escola, havíem de trobar elements geomètrics i

LA GEOMETRIA ENS ENVOLTA Llegeix més »

Experimentem

Els nens i les nenes del grup 3 del tallers de Cicle Mitjà hem acabat el nostre últim taller. Experiments-1. Les activitats que hem fet en les quatre sessions ens han agradat molt , hem après moltes coses i ens ho hem passat molt be. Hem experimentat amb l’aigua, amb l’aire, i també hem fet

Experimentem Llegeix més »

Catalunya en miniatura

Els nens de CM hem anat d’excursió a Catalunya en miniatura. Ha estat una visita molt enriquidora i alhora divertida. Per una banda, vam poder veure les maquetes de diversos llocs emblemàtics de Catalunya fets a escala. Per una altra banda, vam estar a les tirolines. Allà vam posar a prova la nostra coordinació, equilibri

Catalunya en miniatura Llegeix més »

Jardí de les Papallones

Els nens i les nenes de 3r. A i de 3r.B hem anat al Jardí de les Papallones. És un espai que tenim molt a prop de l’escola, en el Parc del Turonet, i que està preparat perquè visquin diferents classes d’insectes. Hem conegut plantes de diverses espècies i també hem observat en directe als

Jardí de les Papallones Llegeix més »

De tornada a casa

Arriba l’últim dia de colònies, amb la motxilla a punt, només ens queden per fer algunes activitats als voltants de l’alberg. Els més petits hem realitzat “tir amb arc”. Els monitors ens han explicat entre d’altres coses que hem de carregar la fletxa sempre mirant a terra. Després hem sortit al bosc a construir cabanyes.

De tornada a casa Llegeix més »

Segon dia de colònies

En el nostre segon dia de colònies hem anat tots plegats des de la casa de colònies fins a Ribes de Freser. El cami era espectacular, ens hem trobat amb algunes vaques pels prats per on passàvem . Un cop a Ribes hem agafat el cremallera que ens ha portat a la Vall de Núria.

Segon dia de colònies Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut