Cicle Mitjà

Celebrem la Castanyada

Com cada any hem celebrat la festa de la castanyada amb moltes activitats: al matí, tots els nens de l’escola hem compartit l’esmorzat amb els nostres companys, després per la tarda han tornat a venir les castanyeres i els hi   vam ballar i cantar  danses i cançons que hem aprés de la tardor i de […]

Celebrem la Castanyada Llegeix més »

El Follet de la Tardor

Els nens i les nenes de 4t A i de 4t B hem anat a les classes de P-3, P-4 i P-5  a ajudar als nostres companys més petits a fer un treball de la Castanyada. Per parelles hem fet “El Follet de la Tardor”. Nosaltres els ensenyàvem i els ajudàvem a fer-ho. Ha quedat

El Follet de la Tardor Llegeix més »

Cim d’Àligues

Els i les alumnes de 3r i 4t hem visitat el Cim d’Àligues. Allà hem pogut observar de ben a prop aus rapinyaires i carronyeres. A la primera part de la visita, ens han explicat què menjaven, com eren, quan dormien, el seu hàbitat i d’altres curiositats. Tot, mentre fèiem un agradable passeig tot contemplant

Cim d’Àligues Llegeix més »

Preparem l’hort

Aquest curs, els nens i les nenes de 4t A i 4tB som els encarregats de cuidar l’hort de la nostra escola. Per sort tenim l’ajuda del Sr. Manolo que ens anirà dient quina tasca s’ha de fer en cada moment. Ja hem començat a preparar la terra arrencant totes les males herbes. Així el

Preparem l’hort Llegeix més »

L’aparell respiratori

Avui hem fet un experiment molt interessant!!!!! Com que estem treballant l´aparell respiratori, les nostres tutores de 4t, han portat a la classe pulmons de xai, amb la seva tràquea i el seu cor. Hem pogut observar, tocar, bufar per la tràquea. Hem vist com s´inflaven els pulmons i com creixia el seu tamany .

L’aparell respiratori Llegeix més »

Ens escrivim???

Dins del taller d’escriptura hem estat treballant la carta. I per practicar què hi ha millor que escriure’ns entre nosaltres. És un esforç elaborar-la: pensar què escriure i com, per tal de què l’altre m’entengui… Però, realment, hem descobert la il·lusió que fa rebre una carta. Així que hem començat a compartir-la i les estem

Ens escrivim??? Llegeix més »

Treballem amb Blue-Bots

Un curs més, quan arriba l’octubre, a l’escola  comencem a fer  tallers. El grup 5 de cicle mig vam començar a fer programació i robòtica amb les Blue-Bots. Hem estrenat dos tapissos i hem pogut superar nous reptes. Hem fet el nostre nom,  un recorregut per la tardor,  hem passejat per les cases del tres

Treballem amb Blue-Bots Llegeix més »

Benvinguts/des al nou curs

S’han acabat les vacances i un any més volem donar la benvinguda a tots els nostres alumnes, famílies i persones que formeu part de la nostra comunitat educativa, una especial benvinguda també a les famílies que aquets curs us incorporeu per primera vegada. Avui  les nostres aules s’han omplert de somriures, alegria, il·lusió, abraçades, petons,

Benvinguts/des al nou curs Llegeix més »

Gimcana

Avui per celebrar l’entrada a l’estiu i l’acabament del curs, els alumnes de sisè de l’escola ens han preparat una gimcana d’aigua per tot el pati. Havíem de passar per diferents proves, fent els que ens explicaven els encarregats de cada estació.  Les proves eren “en Pep diu”, “cullera mullada”, “les cadires d’aigua”, “compte amb

Gimcana Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut