Cicle Inicial

Sant Jordi al barri de Canaletes

’Associació de veïns del barri de Canaletes ens ha fet arribar els textos dels nostres alumnes premiats. Ha estat molt emotiu poder participar un any més de les activitats proposades pels veïns de la nostra escola. Aquí teniu els treballs per si voleu fer-los una ullada. Els infants premiats han estat: Nora Rius de 1r […]

Sant Jordi al barri de Canaletes Llegeix més »

2n va a l’Auditori

Els nens i nenes de la classe dels músics hem anat a L’AUDITORI DE BARCELONA a veure un espectacle titulat “Sona Bach”. Hi havia 5 músics a l’escenari i un d’ells era una mica especial perquè tocava instruments fets amb objectes quotidians, va fer sonar una escombra, una cadira, una roda d’una cadira de rodes,

2n va a l’Auditori Llegeix més »

Plantem mongetes

Aquesta setmana el senyor Manolo ens ha vingut a buscar per anar a l’hort. Ens ha explicat que era el dia perfecte per plantar les mongetes perquè estava a punt de ploure i això aniria molt bé per les mongeteres. I així ho hem fet.

Plantem mongetes Llegeix més »

Classe dels veterinaris

Una mare de l’escola que és veterinària ens ha vingut a explicar com es fa el reconeixement d’un animal de companyia. En aquest cas una gossa. Li hem pogut escoltar el cor i veure com s’eduquen les nostres mascotes. Ha estat molt emocionant!!!

Classe dels veterinaris Llegeix més »

Museu Picasso

Els nens i les nenes de 1r. i 2n. hem fet a Plàstica un projecte sobre el pintor Picasso. Hem après moltes coses interessants de l’artista i nosaltres mateixos hem pintat i dibuixat amb les tècniques que ell feia servir. Per aquest motiu hem anat a visitar el Museu Picasso de Barcelona i ens ha

Museu Picasso Llegeix més »

Visita comissaria

Els nens i les nenes de la classe de “Els Policies” hem fet una visita a la comissaria dels Mossos d’Esquadra de Cerdanyola. Ens han explicat moltes coses de com fan la seva feina i ens han ensenyat les instal·lacions i totes les dependències de la comissaria. El que més ens ha agradat ha sigut

Visita comissaria Llegeix més »

Escrivim cartes

Els nens i les nenes de 2n. hem escrit una carta i l’hem tirat a la bústia que hi ha aquí a prop de l’escola. No hem penjat aquesta notícia a la web fins avui perquè estàvem esperant que arribés a les nostres cases i els nostres pares es portessin una bona sorpresa. Ara ja

Escrivim cartes Llegeix més »

Carnaval 17

A ritme de batucada hem celebrat el carnaval d’enguany. Els nois i noies de l’institut ens han fet ballar amb una batucada pel barri. Durant tot el recorregut hem estat acompanyats de moltes famílies  amb ganes de xerinola, després ens esperaven al pati de l’escola el grup de batucada de l’AMPA. Els dos grups junts

Carnaval 17 Llegeix més »

Cursa solidària

Ahir dimecres vam celebrar la cursa Kilòmetres de solidaritat.  Va ser un dia molt especial per a tota la comunitat educativa de la nostra escola. Alumnes, pares i mestres van córrer per una causa solidària amb una alegria i un entusiasme espectacular. La jornada va començar amb unes paraules de reconeixement i suport de l’alcalde

Cursa solidària Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut