Plantem mongetes
Amb el canvi lunar i l’augment de les temperatures, el Sr. Manolo ha vingut a la classe de 2n i ens ha comentat que ja tocava plantar les mongetes. Ell ja tenia l’hort a punt, llaurat, i ben fertilitzat, nosaltres vam plantar les mongetes i després vam col·locar unes canyes perquè quan siguin grans trepin […]
Plantem mongetes Llegeix més »





