Cicle Inicial

Piano al carrer

Els nens i nenes de 2nB hem anat a la plaça de l’ajuntament on hi havia un piano. Tots els que passaven el podien tocar. Ha vingut una pianista i ens ha explicat coses del piano, algunes ja les sabíem (com que pertany a la família de corda fregada) i altres que no (com que […]

Piano al carrer Llegeix més »

Fem d’ agents rurals

Avui ens han vingut a visitar dos Agents Rural. Primer en el pati ens han ensenyat el cotxe que porten i hem vist la diferència que hi ha amb els dels bombers. També ens han explicat quina funció tenen ells en els incendis. Després hem pujat a la classe i a través d’un vídeo hem

Fem d’ agents rurals Llegeix més »

El tren de los sueños

Els nens i les nenes de 2n. hem representat el conte de castellà “El tren de los sueños” als nostres companys més petits de P-3, P-4, P-5 i primer. Ho hem fet amb molta il·lusió i ens hem esforçat perquè sortís el millor possible. Hem fet diferents grups, a cada classe, i després hem fet

El tren de los sueños Llegeix més »

Ens iniciem amb en Dash

Aquesta setmana hem continuat fent programació i robòtica, el torn ha estat per en Dash, un robot molt simpàtic i divertit. En Dash es controla amb una aplicació des d’una tauleta i hem començat a avançar, retrocedir, girar a l’esquerra i a la dreta, fer rotacions amb el cap, i  detectar obstacles. Una vegada  presentat

Ens iniciem amb en Dash Llegeix més »

Lectura a l’ aula oberta

Mireu què bé que estem i que tranquils! Els nens i les nenes de 2n. hem baixat a fer lectura al pati, al nou espai que els pares han preparat a sota dels pins. Cada un ens hem assegut en un tronc amb el nostre llibre i hem passat una estona molt agradable a l’aire

Lectura a l’ aula oberta Llegeix més »

LAPBOOK sobre instruments

A segon B, la classe dels MÚSICS, hem estat preparant un LAPBOOK. Hi hem posat les famílies dels instruments, la composició d’una orquestra, la música que més ens agrada, … Ens ha costat una mica però ha estat molt divertit i ens han quedat preciosos. Aquí els teniu!

LAPBOOK sobre instruments Llegeix més »

Simulacre de robatori

Aquest matí els Mossos d’Esquadra, ens han tornat a visitar a la classe de 2nA, la classe de “Els Policies”. Ens han passat una pel·lícula molt interessant on els protagonistes eren nens i nenes fent de policies. S’havia perdut un gosset de peluix i l’havien de trobar. Totes les unitats dels Mossos es posen en

Simulacre de robatori Llegeix més »

Visita Masia de Can Coll

Els nens i les nenes de 2n. hem anat a la Masia de Can Coll. Ens han explicat com era la vida a la masia, hem vist la casa per dintre, la cuina, les habitacions, el rebost, els forn de pa, el celler, la nevera, etc. També hem vist els camps de conreu, l’hort, la

Visita Masia de Can Coll Llegeix més »

Visita al CRAM

El passat dia 10 els nens i nenes de 1r A vam anar al CRAM (Centre de recuperació d’animals marins) situat al Prat del Llobregat. Vam poder jugar al costat de la platja , aprendre moltes coses sobre animals marins que es veuen afectats per la manca de cura del medi ambient. També vam veure

Visita al CRAM Llegeix més »

Recollim pèsols

El divendres passat ens va venir a buscar el senyor Manolo, la nostra collita de pèsols ja estava a punt. Vam anar, tots contens, a recollir-los. Després, els hi vam donar a tres mares perquè els cuinessin, i ens vam fer tres receptes: Pèsols amb espirals i tonyina. Crema de pèsols. Pèsols amb pernil. Totes

Recollim pèsols Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut