REPTE III: Per què és més saludable menjar espinacs que patates fregides?

Els Comediants de 3r hem resolt un  el nostre tercer repte. Hem esbrinat per què és més saludable menjar espinacs que patates fregides.

Vam partir d’un còmic anomenat ” En Marc té problemes”. El protagonista del còmic és un noi que té obesitat i  a partir d’aquí vam decidir  investigar quins hàbits de vida i quina alimentació tenen   els mestres de l’escola i els  alumnes de cinquè. Amb les dades obtingudes vam elaborar gràfics.

Tot seguit  vam investigar sobre la nutrició i  sobre els diferents grups d’aliments que hi ha  per després poder elaborar una piràmide de l’alimentació.

Quan ja teniem prou informació vam crear un power point per explicar davant la resta de companys la resposta al repte plantejat.

A continuació podeu veure el vídeo de tot el procés.