Economia

L’Ampa de la nostra escola, per poder desenvolupar moltes activitats, pagar equipaments, material, etc., rep ingressos mitjançant diverses vies:

• Les quotes dels seus socis: 25€ anuals per família, independentment dels fills inscrits a l’escola. Només per ser socis els pares obtenen amplis descomptes en la compra de roba, llibres, etc.
  • Els beneficis de la venda de roba (xandalls, bates, samarretes, etc).
  • Les subvencions de les administracions: Actualment l’ampa de la nostra escola està bonificada amb tres subvencions:
    • Subvenció per activitats: promocionada per l’Ajuntament de Castellbisbal. Es destina a finançar part de la despesa de les classes de conversa d’anglès que s’imparteixen en horari lectiu als alumnes de cicle mitjà (3r i 4t de primària) i cicle superior (5è i 6è de primària), com a reforç dels coneixements adquirits.
    • Subvenció per a llibres de text: promocionada per l’Ajuntament de Castellbisbal, es destina a finançar part de la despesa del programa de reutilització dels llibres de text.
    • Subvenció del Pla català de l’esport: promocionada pel Consell Català de l’Esport de la Generalitat de Catalunya, es destina a finançar part de les despeses de les activitats esportives de l’escola.

Els responsables de la comissió d’economia són:

• Josep Ramon Vall Canosa
  • Pèrsida Pastallé Milià