Els alumnes de cicle mitjà han preparat un breakout sobre la prehistòria pels seus companys

Al llarg de diverses sessions de medi els Snoopy’s, els Capitans Calçotets i els Marvels han estat preparant un breakout pels companys de les altres classes. Per fer-lo han hagut de pensar quin seria el fil conductor que ambientaria el breakout, l’objectiu final i les proves, enigmes, pistes, etc per aconseguir els nombres per obrir els candaus i finalitzar el breakout amb èxit.

Tot el treball ha girat al voltant de la prehistòria, així els alumnes han après aspectes d’aquesta: les diverses etapes i les seves característiques, també han après què eren i com eren les pintures rupestres entre moltes d’altres coses.

Ha estat un treball molt divertit i alhora han après a organitzar-se, a buscar solucions als petits problemes que han pogut sorgir, a treballar en equip i a ser més autònoms i autònomes.

Finalment realitzar el breakout dels companys i companyes d’una altra classe, ha estat una manera de compartir l’aprenentatge.

Tots els i les alumnes de cicle mitjà han fet molt bona feina! Les mestres estem molt contentes amb el seu treball i dedicació!