Jornades culturals 2019 al cicle dels mitjans

Els alumnes de 1r a 4t hem fet diverses activitats aquesta setmana en motiu de les Jornades Culturals.

El dilluns vam comptar amb la mare d’una alumne de tercer, que ens va explicar com es fa un gegant.

Dimarts i dijous hem dedicat els matins a fer tres tallers: construcció de capgrossos, elaboració de gralles i un tercer de coneixença de gegants d’Espanya i de bestiari. A les tardes hem assajat unes danses típiques de capgrossos.

També hem decorat el passadís i hem dissenyat i elaborat la decoració de la porta de les nostres classes.