Els alumnes de 1r i 2n es troben amb els seus padrins de 6è A i 6è B

El passat divendres, els Tècnics i tènciques de llum i so de 1r es van trobar amb els seus padrins i padrines de la calsse dels Mamma Mia de 6è A i, els Maquilladors i Maquilladores de 2n es van trobar amb els seus padrins i padrines de la classe dels Annie de 6è B.

Primer de tot van fer la dinàmica de Segueix el fil preparada pels alumnes de sisè i, després, per a fer les parelles van fer una altra dinàmica “Troba la teva parella”, on havien de reproduir el so que feia l’animal o objecte que tenien en una targeta i, aquells que tenien el mateix so s’ajuntaven.

Va ser una tarda molt divertida tant pels petits com pels grans.