Octubre està a punt d’acabar i al Benviure no parem de treballar

Com cada setmana, fem un petit passeig per les classes de l’escola… Què hauran fet la classe dels Fangs d’infatil 4? I els Cubistes i Abstractes de 5è? Hauran après moltes coses els Mosaics d’Infantil 5? I els Pop Art de 6è?

Llegiu, llegiu….

La classe dels Art Urbà de 3r havien de preparar la lectura d’un llibre pels seus fillols i filloles i… han complert la seva missió! Llegir-los els contes als infants de la classe del Fang d’infantil 4. Han gaudit d’allò més!!!

A la classe dels Mosaic d’Infantil 5 han tingut una visita molt especial. La Filo (una nena del país dels contes) i els  ha portat el conte “la gran fàbrica de les paraules” on les persones han de comprar els mots per poder parlar. Després d’escoltar la història els ha preguntat que si només poguéssim comprar una paraula quina seria  i  a qui li dirien. A més a més, el racó de les notícies ha arribat a la seva classe!

La classe dels i de les Artistes del Pop Art han començat un nou repte : “Com decorem la nostra porta?”. Després de presentar els objectius i procediment que seguiran, cadascú ha hagut d’elaborar una proposta de disseny.

A més a més, tots els cursos van començar els tallers internivells la setmana passada. Durant aquest curs els infants de cicle inicial i mitjà es  convertiran en científics al taller “Eureka”, faran robòtica al taller “Clica”i coneixeran com funciona la biblioteca i el gust per la lectura amb el taller “Passa pàgina”. Els infants de cicle superior també es convertiran en científics al taller “Eureka”, faran robòtica al taller “Clica”i a més a més compartiran experiències amb els avis i àvies del Serral al taller “Volunteer”.

Aah!!! I els infants de la comunitat de mitjans, 1r, 2n i 3r han marxat d’excursió al Castell de Fluvià a viure una gran aventura!