L’alumnat de Cicle Mitjà i Superior realitzem una dinàmica per escollir els noms de les classes!

Com ja sabeu, aquest curs el Benviure s’endinsarà en el món de l’art. Per aquest motiu els infants del Cicle Mitjà i Superior hem estat realitzant conjuntament unes activitats durant les darreres setmanes que ens han portat a escollir el nom de les diferents classes.

Tot va començar amb una dinàmica a cada aula, en la que a cada alumne/a se li va proporcionar una obra artística i tot seguit havia de buscar el company/a amb una obra del mateix estil i posar en comú les característiques que compartinen les obres. Aquesta dinàmica la vam repetir amb la resta d’alumnes del cicle, i per últim, la vam realitzat tots els i les alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è.

Després per cicles, vam haver de crear una presentació per exposar a la resta de la classe la informació de cadascun dels estils artístics.

Finalment, hem pogut votar i les nostres classes ja tenen nom:

3r: Art Urbà

4t: Dadaisme