Inaugurem les XVII Jornades esportives del Benviure

Avui hem celebrat la inauguració de les XVII Jornades Esportives del Benviure! Aquest curs, coincidint amb la cita olímpica a París aquest estiu, les nostres jornades esportives tindran un caire olímpic.

Primer de tot, el Dani, el mestre d’educació física, ha fet el discurs inaugural, tot seguit les classes han fet la seva desfilada i just després, la flama olímpica ha arribat a l’escola de la mà d’ex-alumnes.

Demà comencem les jornades, al matí, la comunitat de petits faran un tastet olímpic a l’escola, la comunitat de mitjans anirà a l’Illa Esportiva a realitzar diversos esports olímpics i la comunitat de grans farà un repte orientatiu al parc de l’Ermita. A la tarda, la comunitat de mitjans farà atletisme al parc de l’Ermita i els grans realitzaran activitats esportives a l’escola.