Els Dramàtics acomiadem al Rei Carnestoltes representant el Judici!

El passat divendres els alumnes de 5è vam escenificar el Judici del Rei Carnestoltes. Tot va començar fa tres setmanes, quan vam decidir organitzar-nos en comissions per elaborar les diferents parts. Un equip es van encarregar de la introducció, un altre dels parlaments dels testimonis, una tercera comissió va elaborar la batalla de galls, la quarta va pensar la part final del judici, i l’última va escriure el testament. Després de distribuir els papers i assajar-lo una vegada, vam introduir les millores que van creure oportunes. Finalment, vam escollir les músiques i el vestuari. A partir de llavors, només va quedar assajar fins el dia de la funció. Bona feina, Dramàtics!