Els alumnes de CS hem realitzat el repte “Per què hem de fer un ús sostenible de l’aigua?”

El divendres 7 ens vam trobar tota l’escola i en Phileas Fogg i en Passepartou ens van donar un repte als i a les alumnes de CS : “Per què hem de fer un ús sostenible de l’aigua?”

El dilluns, el primer que vam fer va ser una rutina de pensament després de veure unes imatges i uns vídeos, a partir d’aquesta ens vam plantejar una sèrie de preguntes que ens ajudarien a resoldre el repte i així, poder fer els vídeos de conscienciació.

Al llarg de la setmana hem treballat en equips investigant per donar reposta a les preguntes i recollir la informació necessària, també hem visitat la depuradora de Montcada i Reixac i hem “netejat” aigües grises mitjançant un experiment.

Per últim, en equips també, hem elaborat un guió, hem gravat els vídeos i els hem editat.

Avui hem fet la cloenda de la setmana de medi ambient, un altre cop tots els i les alumnes de l’escola i amb en Passepartou ajudant-nos a explicar tot allò que havíem après.

Aquí podeu veure com hem treballat i els vídeos que hem creat.

Personatges litetararis del món i Catedrals de Santa Maria del Fiore heu fet molt bona feina!