Els alumnes de CI hem realitzat el repte “Què podem fer per reduir i aprofitar els residus que generem?”

Durant aquesta setmana els alumnes de la classe de les Muntanyes del món i de les Receptes del món hem estat treballant en la pregunta que ens van encarregar en Phileas Fogg i el Jean Passepartout.

Hem investigat diferents maneres per donar una segona vida als objectes que ja no utilitzem, hem après com classificar els residus que generem i quines conseqüències té que no separem correctament les deixalles. També hem après que hi ha residus molt perillosos per al nostre planeta que s’han de portar a la deixalleria o al punt verd.