El Benviure ja ha escollit els seus representants pel Consell Municipal de la infància i l’adolescència

Aquesta setmana el Benviure ha viscut un procés electoral ben important!
Els infants de 5è i 6è han presentat les seves candidatures per a ser elegits i elegides com a representants al Consell Municipal de la infància i l’adolescència.
Dilluns,  passadissos de la comunitat de grans es va omplir de cartells, dimecres, els candidats i candidates van fer els seus discursos i finalment, avui, divendres, els infants de 4t, 5è i 6è han votat per escollir els seus i les seves representants.

Al curs de 5è s’han presentat:

– Ferran Vilaseca

– Galdric Pi

– María Garcia

– Sergio Zaldívar

I pel que fa a 6è, les seves candidates han estat:

– Ainhoa Estepa

– Arlet Pastallé

– Berta Rego

Després de l’escrutini, els i les representants del Benviure seran:

Galdric Pi i Sergio Zaldívar de 5è i Ainhoa Estepa i Berta Rego de 6è.

Seran reserves:

María García i Ferran Vilaseca per 5è i l’Arlet Pastallé per 6è.

De ben segur que la veu del Benviure arribarà ben forta i amb grans arguments al Consell.

Donar les gràcies a tots els candidats i candidates per la campanya realitzada i la voluntat de representar la nostra escola fora de les seves parets.