Primer Comitè ambiental dels curs!!

El passat dimarts dia 26 d’octubre vam convocar als tutors ecològics de l’escola al primer Comitè Ambiental del curs. Es van reunir dos tutors ecològics de cada curs des de P4 a 6è i també les mestres que formen part de la Comissió Ambiental.

Allà els esperava el Súper Recicló, la nostra mascota ambiental! Els va fer tanta il·lusió veure’l, que van decidir portar-lo a les classes per tal que la resta de companys i companyes el poguessin saludar.

Primer van presentar-se tots els tutors i tutores ecològics i es va explicar la funció que tenien cadascun d’ells: ser tutor ecològic és una feina molt important a l’escola i també de responsabilitat, ja que s’encarreguen d’explicar a la resta de companys/es totes les accions i temes ambientals que es parlin en aquest comitè.

Finalment vam comprovar que totes les classes tenien el material verd necessari: racó verd, bústia, “cubis“…

Tots els tutors se’n van endur una carpeta nova amb la foto del Súper Recicló perquè la decorin a la classe.

👆COMITÉ AMBIENTAL