Raúl Guerrero, accèssit a la 35 edició del Concurs literari de Sant Jordi de Sant Feliu de Llobregat.

Què és el concurs literari de Sant Feliu?

Aquest certamen es celebra cada Sant Jordi. Hi ha un concurs de contes i un altre de poesia, i nosaltres vam participar en el de poesia concretament.

En aquest concurs participem totes les escoles de Sant Feliu i el curs passat (quan cursàvem 5è) el nostre company Raúl va guanyar el premi accèssit. La notícia, però, l’hem rebuda fa pocs dies i voliem compartir-la amb tota l’escola.

Com que ja estem a 6è, l’Escola Arquitecte Gaudí per a nosaltres forma part de la nostra família. Són molts anys gaudint i aprenent de la seva mà. El que més ens agrada és les persones que la composen i les activitats que fem en aquesta, com per exemple quan fem activitats que ens uneixen més com a un gran equip, com ara aquest certamen literari.

Ens ha omplert d’orgull aquesta notícia!

Fa molts anys que ens coneixem i per això celebrem cada èxit que rep qualsevol company com si fos de tots.

En aquest cas, ho estem celebrant escrivint tots plegats aquest article per a la web de l’escola dedicat al nostre company i amic Raúl, del qual ens sentim molt orgullosos.

Qui és el Raúl?

Raúl és el nostre company des de P3. És molt amable i bon amic. A més, és una persona molt creativa i intel·ligent a qui li encanta dibuixar i escriure…i com que ho fa amb el cor, la seva poesia va arribar molt lluny.😍

A continuació, us deixem amb les seves paraules envers aquest premi:

Hola, sóc Raúl Guerrero Gallego. L’any 2019 vaig escriure aquesta poesia amb el títol: “Llenguatge de tots”. La inspiració que em va dur a realitzar-la va tindre com a base la frase que diu que “L’art no té idiomes ni fronteres”, ja que considero que aquesta frase em representa.

Així, després de rebre aquest premi pel qual estic molt agraït, m’agradaria donar les gràcies a la meva família per acompanyar-me sempre, a la Judith i a la resta de mestres de l’escola Arquitecte Gaudí per ajudar-me en aquesta poesia, als meus companys i companyes i, en especial, a l’Ajuntament de Sant Feliu per fer possible que gaudim de l’escriptura. MOLTES GRÀCIES! 😀

1. Anna Lozano Moix

Moltes felicitats, Raúl!
    Has creat un poema preciós. Pots arribar a l’ànima de les persones mitjançant les arts de l’escriptura i de la pintura.
    En resum: Ets un artista.