Festa de CASTANYADA a la comunitat de DRACS

El passat divendres dia 29 d’octubre a l’escola vam celebrar un any més la festa de la Castanyada.

A infantil vam tenir un dia ple d’emocions: Al matí vam jugar als micro espais de tardor i ens va venir a visitar la Maria Castanyera!

Als alumnes de P3 i P4 ens va explicar el conte de “La Castanyera i els cargols amb banyes” i a P5 vam poder conèixer també a la neta de la Maria Castanyera, la Meritxell. Va ser molt divertit i entretingut i vam acabar ballant la dansa de la Castanyera tots plegats.

I  per la tarda vam venir disfressats de castanyers i castanyeres i vam ballar cançons de tardor i el ball de la castanyera. A P5 també vam fer la representació del conte de la “Maria Castanya i els 6 follets”.

Seguidament vam berenar tots plegats (cada curs a la seva classe) un súper berenar de tardor amb panellets, fruites i fruits secs típics d’aquesta estació de l’any.

👆CASTANYADA P3

👆CASTANYADA P4