ClassDojo

Aquest curs introduïm l’ús de com a eina de connecta a mestres amb estudiants i famílies i ajuda a enfortir les nostra comunitat educativa.

Aquesta aplicació ens permet compartir instantaneament fotos, vídeos i anuncis sobre l’aula i enviar un missatge privat a qualsevol família.

A banda, ofereix la possibilitat que cada alumne tingui una carpeta d’aprenentatge online, molt útil, donada la situació tan complexa que estem vivint. Els estudiants poden compartir què han après afegint fotos i vídeos amb les seves mestres d’una forma segura i individual.

Ens ajuda a augmentar la competència digital dels nostres alumnes, a afavorir la seva autonomia i responsabilitat i a fer-los conscients del seu propi procés d’aprenentatge.

MESTRES + ALUMNES + FAMÍLIES = SOM GAUDÍ.