BON ESTIU!!

Benvolgudes famílies,
Desitgem  que estigueu totes bé.
En aquests moments estem treballant en el disseny del Pla d’Organització pel curs 20-21 seguint les orientacions del Departament d’Educació. En un inici, el curs començarà de manera presencial, amb grups d’alumnes estables i amb les mesures de prevenció i seguretat… Llegeix més»

Us estimem!

Ja ho tenim aquí!!! La coreografia més esperada dels últims temps!!!!! L’equip de mestres us volem  donar les gràcies a tots i totes per formar part d’aquest projecte, l’escola Arquitecte Gaudí.

Ens acomiadem!

Avui tanquem les portes de l’escola i diem adéu a l’Arlet. Acaba un curs diferent, amb un trimestre ple d’incerteses però amb grans moments compartits amb vosaltres. Els voleu recordar? Mireu, mireu…

Això és art! This is art!

Hola, nens i nenes de l’escola!!
Com ja us vaig explicar, ja ens queda molt poc per arribar al final d’aquesta aventura!!! Per això, els reptes que se’ns plantejaran seran diferents de fins ara!
Per començar, tindrem més temps per assolir-los…en lloc d’una…ens donen dues setmanes!! També,… Llegeix més»