Barem de puntuació

Dades de la preinscripció 2024-25

1. Aplicació dels criteris de prioritat generals

Els criteris de prioritat generals són els següents:

1. Si el fill o filla que opta a la plaça té germans o germanes que ja estan estudiant al centre sol·licitat, s’obtenen 50 punts.
  2. Proximitat geogràfica del domicili habitual o del lloc de treball del pare o la mare a l’escola.
    Només un dels següents:

• Quan el domicili habitual de la família es troba dins la zona educativa del centre escolar que es demana en primer lloc, se sumen 30 punts.
    • Quan la ubicació del lloc de feina del pare, la mare, el tutor o la tutora està dins la zona educativa del centre triat en primer lloc, se sumen 20 punts.
  3. Si la família percep la renda garantida de ciutadania, se sumen 15 punts.

2. Aplicació del criteri de prioritat complementari

De criteri complementari, només n’hi ha un:

• Si algun membre de la família (el pare o la mare, o bé algun germà o germana) té una discapacitat (igual o superior al 33 %), se sumen 15 punts.
  • Si és família monoparental, se sumen 10 punts addicionals.
  • Si és família nombrosa, se sumen 10 punts addicionals.
  • Quan el pare o mare o tutor/a legal treballa en el centre, se sumen 10 punts.
  • Quan l’alumne/a hagi nascut en un part múltiple, se sumen 10 punts.
  • Quan l’alumne/a es trobi en situació d’acolliment familiar, se sumen 10 punts.
  • Víctima de violència de gènere o terrorisme, se sumen 10 punts.

3. Assignació de plaça

Un cop determinada la pertinència o no d’atorgar les puntuacions segons els criteris de prioritat generals, es fa la suma de la puntuació obtinguda. Per a cada centre educatiu s’ordenen totes les sol·licituds rebudes segons les seves puntuacions dels criteris generals, i les que han obtingut una puntuació més alta són les que obtindran una plaça. En cas d’empat es tindrà en compte la puntuació del criteri complementari en primer lloc i després del número de desempat.

Trobareu més informació sobre com es fa l’assignació de places i prioritat aquí

4. Llistat amb barem de puntuació provisional

📋 A data 17 d’abril de 2024, publiquem la llista amb el barem de puntuació provisional.

5. Llistat ordenat amb puntuació i número de desempat

6. Llistat d’alumnat d’assignat al nostre centre