Comitè ambiental

El Comitè ambiental de la nostra escola està format per dos alumnes per curs des de P4 a 6è, els quals es reuneixen, juntament amb les mestres de la comissió ambiental, un cop al mes per preparar accions ambientals relacionades amb el medi ambient.

Cada curs es realitza un Pla d’acció anual on es recullen les accions que es duran a terme tant amb els membres del comitè com amb alguns cursos on es treballa de manera curricular.

Són reunions dinàmiques que parteixen de les propostes de l’alumnat i el que es pretén és conscienciar a l’alumnat de la importància de les 3 “R” : Reduir, Reciclar i Reutilitzar, per a fer del nostre planeta un lloc més sostenible.La mascota del comitè ambiental es diu Super Recicló!