Projecte de l’aigua: Construïm un dipòsit per recollir l’aigua de pluja 💧🏗️
Aquest trimestre, l’alumnat de 4t ha continuat investigant com podem aprofitar millor l’aigua, inspirant-nos en les idees d’Antoni Gaudí i en els sistemes de recollida d’aigua que es poden observar al Parc Güell. Després d’analitzar la importància de l’aigua com a recurs limitat i de conèixer com Gaudí aprofitava l’aigua de la pluja en les […]
Projecte de l’aigua: Construïm un dipòsit per recollir l’aigua de pluja 💧🏗️ Llegeix més »

