La “Muntanya de plàstics del Gaudí”

Durant la Setmana Europea de la Prevenció  de residus al mes de novembre, el comitè ambiental de la nostra  escola ha estat reflexionant sobre el tema dels residus plàstics que tan nocius són pel medi ambient, sobretot pels oceans, on van a parar la majoria d’ells. Hem fet visionats de vídeos sobre el tema i després hem parlat i explicat què en pensàvem cada classe.

Per això hem volgut fer una recollida de tots els plàstics que genera la nostra escola al llarg d’una setmana. Cada classe tenia una bossa de plàstic transparent gran enganxada al plafó d’Escola Verda i allà hem abocat tots els residus generats.

També per finalitzar hem fet un gràfic sobre quina classe ha recollit més residus. Aquest gràfic l’hem fet amb llana a la paret del plafó verd. D’aquesta manera es pot visualitzar a simple vista a quina classe es genera més plàstics.

Amb tots els que hem recopilat hem fet una “muntanya de plàstics”, la qual creiem que  és massa gran, és a dir que pensem que encara es podria reduir molt més. Així doncs ens posem en marxa per pensar idees i fer propostes per arribar al RESIDU ZERO!! Segur que ho aconseguirem entre TOTS!!!