Carnaval a 6è!

Quina setmana més divertida hem passat a l’escola! Ha sigut una setmana molt diferent de la resta, ja que obeint les ordres de Sa Majestat, cada dia hem hagut de portar un complement diferent: dilluns vam venir amb un pentinat divertit (cabells tintats, amb complements d’allò més divertits, despentinats…) dimarts no va fer falta vestir-nos… vam venir amb pijama!! (Aquest és el dia que més ens ha agradat). Dimecres vam portar roba dels pares… que gran ens venia!! Dijous vam portar un mitjó de cada color, i divendres va arribar el gran dia… a la tarda vam fer la Gran Festa a l’escola!!! Cadascú de nosaltres va venir disfressat com va voler, i tots junts formàvem un grup d’allò més divertit!

A continuació us deixem unes imatges perquè pugueu veure les nostres súper disfresses!