Estimar no fa mal

El 25 de novembre és el dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones. Per aquest motiu, tots els infants de l’escola durant aquestes setmanes han treballat la coeducació i la perspectiva de gènere mitjançant contes i jocs didàctics. La comunitat de Dracs han conegut la història de “Rosa Caramel”, Arlequins el conte de “l’Artur i la Clementina” i els més grans, “A papá le asustan las tormentas”.

Els jocs didàctics els han apropat a conèixer que tots els oficis es poden desenvolupar tant dones com homes, han conegut dones il·lustres de la història col·locant-les en una línia del temps, investigant sobre dones rellevants, etc.

25-N Estimar no fa mal

El passat divendres, 24 de novembre, per commemorar el 25N vam fer plegats tres cors concèntrics al pati. Els presentadors, de sisè, de la sostenible van llegir aquest discurs sobre què vol dir estimar.

ESTIMAR NO FA MAL

Avui estem tots aquí per commemorar el dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones arreu del món.

Ens hem ajuntat petits i grans formant tres cors que representen l’amor.

L’amor de la família, dels amics i amigues, companys i companyes… l’amor entre totes les persones.

Aquest amor significa saber cuidar-nos, saber-nos escoltar, pensar en els altres i sobretot

NO FER-NOS MAL.

Perquè l’amor ha de fer-nos feliços, valorats i estimats

Estimar és respectar i per això repetim, que l’amor NO FA MAL.

Companys i companyes, mestres i famílies, estimem-nos!!

SOM GAUDÍ